Adverteren via The Art of Living?


 

Adverteren bij The Art of Living vergroot uw bereik onder de juiste doelgroep. U kunt uw product en/of bedrijf presenteren via het Online platform, Magazines en/of EventWij zorgen voor de juiste aandacht bij uw doelgroep. Vraag de mediakit(s) aan voor de geselecteerde pakketten of neem direct contact met ons op voor advies op maat.

MAGAZINE

  • Hét magazine voor exclusieve wooninspiratie.
  • 5 edities (februari, juni, augustus, oktober en december) Nederlandse editie.
  • 4 edities (maart, juli, oktober, december) Belgische editie.
  • Oplage 35.000 exemplaren per editie in Nederland: Distributie naar o.a. 3.500 abonnees, ruim 500 verkooppunten en meer dan 2.000 A-locaties.
  • Oplage 15.000 exemplaren per editie in België: Distributie naar o.a. 2.000 abonnees, ruim 350 verkooppunten en meer dan 1.000 A-locaties.
  • 3 speciale edities: Outdoor Living, Bathrooms & Kitchens en International.
  • Oplage speciale editie 50.000 exemplaren (Gezamenlijke verdeling in Nederland én België).
  • Bekijk hier onze recente edities

EVENT

  • Een concept voor het luxe segment op het gebied van bouwen, interieur & design en buitenleven.
  • Unieke bezoekers en daarmee precies de doelgroep die u wilt bereiken als leverancier van producten/diensten
  • Een beperkte deelname per product en/of dienst en zorgvuldig geselecteerde exposanten.
  • Tweede editie: 22 t/m 25 oktober 2020.
  • Te verwachten aantal bezoekers: 8.000 – 9.000.

ONLINE

  • 250.000 weergaven per maand
  • 72.000 unieke bezoekers per maand
  • Gemiddeld sessieduur van 1:25 min per bezoeker
  • Een ‘binnenkijker’ heeft gemiddeld 2.000 weergaven
  • Instagram: + 40.000 volgers
  • Facebook: + 80.000 volgers
  • Pinterest: maandelijks gemiddeld 950.000 kijkers
  • Nieuwsbrief: 12.000 leden
  • LinkedIn: + 2.000 volgers
  • Meer dan 1.200 unieke blogitems per jaar
  • Blogs zijn opgesteld met specificaties voor SEO
  • Domain Rating van 54/100

Heeft u liever telefonisch contact?

Bernard de Clerck

Dieter Vander Velpen

Mieke van Herck

Categorieën

Hoofdmenu

Social Media